donderdag 29 juli 2010

Vaarwel

Lieve vrienden en bezoekers,

Het is voorbij voor Journalism Rock! Voor bijna anderhalf jaar was dit de plek voor up-to-date nieuws over Japanse rock, metal en visual kei in de Nederlandse taal. Ik deed dit in mijn eentje, met hulp van de vrienden die kwamen met tips en nieuws.

Mijn gezondheid heeft me in de laatste maanden in de steek gelaten. Het is op dit moment te slecht om verder te blijven gaan met Journalism Rock. Ik was even terug op zoek naar een oplossing om Journalism Rock up-to-date te houden. Ik zocht naar een persoon of personen om mij te helpen. Uiteindelijk kwam Lecros mij helpen, totdat hij op vakantie ging.

Gister kwam ik met de keuze om toch te stoppen vanwege mijn gezondheid. Ik hou van dit werk om nieuws te vinden en te plaatsen, maar het is onmogelijk om het in je eentje te doen.

Het spijt mij, maar ik wil jullie bedanken voor jullie steun en vriendelijke mailtjes.

Misschien tot een volgende keer op een andere plaats.

Misa
blog comments powered by Disqus