zondag 20 juni 2010

Een vraag aan jullie!

Lieve mensen,

Sinds april 2009 schrijf ik dagelijks nieuwtjes over de Japanse muziekwereld, met nadruk op rock, metal en visual kei. Ik doe dit alleen en dat is me tot maart 2010 goed bevallen. Sinds maart heb ik problemen met het bijhouden van het nieuws. Ik denk dat jullie dit ook opgevallen is.

Ik zit op dit moment met het probleem dat ik niet constant op internet kan zijn, maar wel mijn blog up-to-date wil houden. Dit is niet echt meer mogelijk voor mij en dat doet mij enorm veel pijn. Juist omdat ik erg mijn best heb gedaan om Journalism Rock een naam te geven als Nederlandstalige weblog die vaak sneller is dan Jame NL en veel mensen kennis wil laten maken met de onbekendere bandjes.

Ik ben op dit moment dus aan het twijfelen over het volgende:

- Ga ik door, maar dan met onregelmatige updates?
- Ga ik door, maar dit ga ik doen met extra mensen?
- Stop ik, maar ik kan eventueel bij andere blogs opduiken, die actiever en bekender zijn, zodat ik mijn taak als web-journalist, wat ik zeer leuk vind, kan voortzetten.

Ik twijfel enorm en ik heb jou hulp nodig om het te beantwoorden. Wat is slim?

Veel liefs,

Misa
blog comments powered by Disqus