zondag 25 april 2010

1 jaar Journalism Rock

Journalism Rock is 1 jaar oud! Op 6 april 2009 startte ik met de blog, met het idee dat er te weinig Nederlandstalige nieuws- en informatieblogs zijn over de muziekwereld in Japan. Ik zou mij merendeels focussens op rock, visualkei en metal uit Japan. De blog begon erg klein en eigenlijk begon ik met informatie over ACID, CELLT en VAMPS.

Inmiddels zijn er ruim 1500 berichten geschreven over allerlei verschillende bands. En ik vind het enorm leuk om over onbekende en obscure bands te schrijven. Want ik vind het leuk om anderen kennis te laten maken met bands waar ze nog nooit over gehoord hebben. Voor mij was het ook erg leuk om bandjes te ontdekken. Ik heb mijn smaak ook uitgebreid hierdoor en ik ben mijn blog er ook dankbaar voor.

Maar ik ben ook dankbaar voor het feit dat er lezer zijn die haast elke dag mijn blog bezoeken en zo nu en dan wat achterlaten in de shoutbox. Daarbij ben ik diegene dankbaar die met nieuws aankwam zetten, dat nog niet op de blog geplaatst was! Door jullie is Journalism Rock extra up-to-date!

Ik hoop dat Journalism Rock nog langer mag bestaan en wie weet in de toekomst met meerdere schrijvers. Tot op heden doe ik het alleen, maar ik merk wel dat het soms wel teveel wordt als je daarnaast ook nog een druk leven hebt. We zullen zien wat de toekomst Journalism Rock brengt!

Bedankt!

Misa
blog comments powered by Disqus