dinsdag 26 januari 2010

Twee releases voor the telephones



Rock band the telephones, die in 2009 commercieel ging door een platencontract te tekenen bij EMI, heeft twee nieuwe releases op de planning staan. Beide releases zijn mini-albums. De eerste release heet ABCDep en komt op 10 maart uit. De tweede heet Oh My Telephones!!! Ep en komt uit op 14 april.

ABCDep bevat 5 tracks en kost 1400 yen.

Tracklist:

1. Re:Life
2. Girls, Boys, Romantics
3. A.B.C.DISCO
4. Monkey Discooooooo(Best Hit Monkey Disco Mix by iLL)
5. Hopping Shower(Acid Telephone Mix by iLL )

Oh My Telephones!!! bevat 5 tracks, waaronder een livetrack en kost ook 1400 yen.

Tracklist:

1. kiss me, love me, kiss me
2. Go!!!
3. oh my DISCO!!!
4. Live Track From“Super Disco Hits2@Differ ARIAKE (2009/12/04)”
   Yesterday,Today,Tomorrow(My Life is Beautiful)
   Monkey Discooooooo
   Dance With You
   Hopping Shower
   Jabberwocky
   Baby,Baby,Baby
   D.A.N.C.E to the telephones!!!
   Yesterday,Today,Tomorrow(My Life is Beautiful)
5. Hallelujah,Hallelujah,Hallelujah(House Party ver.)

The telephones bestaat uit zanger en gitarist Akira Ishige (石毛輝), bassist yohei Nagashima (長島涼平), toetsenist Nobuaki Okamoto (岡本伸明 ) en drummer Seiji Matsumoto (松本誠治).

Bron: Officiële website & Jame UK
blog comments powered by Disqus