dinsdag 29 december 2009

Zanger Un=(XAG) vertrekt toch niet

De zanger van Un=(XAG) (ユキヒラ), Yukihara, zou de band verlaten. Maar nu laat de zanger hij de band toch niet zou verlaten. De zanger heeft een bericht op zijn weblog gezet:

Ik heb iets te vertellen over de mededeling dat geplaatst was op de officiele website, dat verteld dat ik de band op 15 december zou verlaten.

De reden om te vertrekken was als volgt, ik heb namelijk een baan gevonden.

Wanneer ik denk aan dingen dat niet belangrijk voor mij zijn, denk ik aan doorgaan met de band. Een aantal dagen terug heb ik gepraat met alle bandleden en besloten toch de zanger van Un=(XAG) te blijven.

Het spijt mij enorm tegenover de fans en diegene die dicht bij de band staan voor de verwarring dat is ontstaan. Ik zal doorgaan met zelfs meer energie dan hiervoor, steun mij alstjeblieft.

Het spijt mij echt enorm voor het feit dat ik doe voordat ik nadenk en iedereen heen en weer duw.

Bron: Shattered Tranquility
blog comments powered by Disqus