zaterdag 7 november 2009

XOVER komt tot een einde

Shaura, eerder bekend als Juka, heeft een berichtje geplaatst over de toekomst van XOVER:

XOVER's activiteiten komen binnenkort tot een einde.

Persoonlijk, als ik kijk naar alle liedjes die ik gezongen heb, heb ik liedjes gezonden die ik het leukst vond en waar ik de teksten zelf voor heb geschreven, dus ik heb het gevoel van wat ik achterlaat, dat dit het werk is met veel emotie.

Ik ben tevreden met dit gedeelte en ik kan niet genoeg mijn dank uiten naar Kouichi.

De reden waarom ik deze mooie tijd die we gedeeld hebben ga afsluiten...

Dat...

Is iets dat ik later nog zal vertellen.

Tot zoverre heb ik geen spijt dat er een laatste liveconcert gaat komen, ik zal er mij volledig aan wijden.


XOVER's laatste live concert zal op 27 november zijn in de Club Citta in Kawasaki. Ondanks het feit dat XOVER gaat stoppen, is de band wel bezig met het opzetten van een JAPAN STRAAT TEAM. Iedereen die interesse heeft kan reageren op de officiële website van XOVER.

Bron: Shattered Tranquility
blog comments powered by Disqus