zondag 14 juni 2009

D-ZEL stopt ermee


Afgelopen week liet de band weten dat ze geen contact konden krijgen met de bassist Yui. Een onduidelijk blogberichtje van zanger Fuji was niet zo positief:

"Ik wil jullie allemaal enorm bedanken.
Maar ik wil ook mijn excuses geven.

Dat is alles wat ik nu kan zeggen.

Vergeef mij/ons."


Uiteindelijk liet de zanger weten dat Yui de band heeft verlaten en dat besloten is dat de band niet verder gaat. Onduidelijk is wanneer de band officieel stopt, meestal is dat na een laatste concert. Dit zal waarschijnlijk in augustus zijn. Fuji excuseert zich voor de abrupte mededeling en bedankt de fans voor alle support die hij en zijn band hebben ontvangen.

De band D-ZEL startte in april 2008 en bestond uit zanger Fuji, gitarist Yuto, bassist Yui en drummer Keito.

Bron: Shattered Tranquility
blog comments powered by Disqus